Масштабний збій в "Укрзалізниці": пасажири в паніці, онлайн-сервіси недоступні
Пасажирам доведеться купувати квитки у касах
Сьогодні, 2 жовтня, придбати квитки на потяги "Укрзалізниці" можна лише у касах вокзалів: онлайн-сервіси державної компанії тимчасово недоступні через технічний збій.
Про це повідомили в офіційному Telegram-каналі компанії.
"Тимчасово недоступні онлайн-сервіси компанії, зокрема застосунок для купівлі квитків та офіційний сайт. Найближчим часом роботу сервісів буде відновлено", – йдеться у повідомленні.
У повідомленні зазначили, що наразі квитки можна придбати тільки у касах. Причини збою не назвали – не відомо, чи це наслідок технічної несправності, чи можлива кібератака.
Раніше цього року сервіси "Укрзалізниці" вже зазнавали значних перебоїв. У березні продаж квитків через застосунок і сайт припинявся, а також тимчасово не працювали онлайн-послуги та довідкова інформація. Тоді розслідування виявило масштабну хакерську атаку, і до відновлення систем залучили кібердепартамент СБУ
Загрози інфраструктурі з боку росії
Також експерти наголошують на загостренні атак на українську залізничну інфраструктуру: останнім часом росіяни застосовували модернізовані дрони типу "Шахед" і посилювали удари по підстанціях, що збільшує ризики для логістики та безпеки руху. Пасажирам радять стежити за офіційними каналами компанії для оновлень і приходити на вокзали заздалегідь – можливі затримки поїздів і зміни графіка.