Мільйони фанатів американського футболу з нетерпінням чекають на Супербоул-2025 (Super Bowl LIX) "Філадельфія Іглз" - "Канзас-Сіті Чіфс", який відбудеться в ніч з 9 на 10 лютого (о 01:30 за київським часом). Але чекають не лише безпосередньо фінальної гри, а й тому, що у перерві цього дійства можна буде подивитися найдорожчі рекламні ролики від найбільших компаній. Деякі з них вже випустили свої відео-шедеври, прагнучи створити ажіотаж перед грою.
Пропонуємо подивитися разом рекламу, яку було знято спеціально для нинішнього Супербоулу.
Рекламний ролик Coors Light для Super Bowl
60-секундний ролик світлого американського пива Coors Light показує громадян-лінівців, які у понеділок "відходять" від Супербоула. Вони мляві, змучені та інфантильні. І тільки після того, як отримують до рук прохолодне "пінне", вони стають більш жвавими.
Рекламний ролик Instacart для Super Bowl
Служба доставки зняла ролик "Ми тут", в якому наголошують, що вони можуть доставити будь-який товар до ваших дверей буквально за лічені хвилини.
Рекламний ролик Häagen-Dazs для Super Bowl
Бренд морозива преміум-класу об'єднав зусилля з іконами "Форсажу" Вином Дізелем, Мішель Родрігез та Ludacris, щоб довести: навіть найшвидша команда в Голлівуді знає, коли слід сповільнити темп та насолодитися моментом.
Рекламний ролик Hellmann's для Super Bowl
Ролик бренду майонезу відроджує класичну сцену з фільму "Коли Гаррі зустрів Саллі", цього разу з актрисою Мег Райан, яка ловить екстаз після додавання Hellmann's до свого раніше "нудного" бутерброду. А закінчується рекламний ролик під назвою "Коли Саллі зустріла Hellmann's" тим, що актриса Сідні Суїні повторює класичну фразу: "Я візьму те саме, що й вона".
Рекламний ролик Michelob Ultra для Super Bowl
Цей 60-секундний ролик з акторами Віллемом Дефо та Кетрін О'Хара, де вони "виносять" молодих суперників у піклбол, граючи на пиво.
Рекламний ролик Pringles для Super Bowl
Ролик бренду під назвою "Клик вусів" показує, як актор Адам Броуді викликає незвичайну "команду підтримки" після того, як у нього закінчилися чіпси на вечірці. Під звуки саундтреку з телесеріалу "Бетмен" 1960-х років вуса таких зірок, як Нік Офферман, Джеймса Хардена та інших залишають свій "будинок" і летять до супермаркету, щоб скупити для Броуді всі банки Pringles, які тільки можна.
Рекламний ролик Reese's для Super Bowl
Компанія Hershey рекламує Reese's Chocolate Lava Big Cup у рекламному ролику під назвою "Не їжте лаву". Реклама зображує рейнджера парку на вулкані, який бореться з натовпом людей, які плутають справжню лаву з солодощами.
"Не їжте лаву – їжте нову Reese's Chocolate Lava Big Cup", - закликає він їх через мегафон.
У чому фішка цих рекламних роликів?
Очікується, що Супербоул LIX у Новому Орлеані збере понад 120 мільйонів глядачів, які дивитимуться трансляцію на каналі Fox та потокових сервісах. Таким чином цей фінал справді стане однією з наймасштабніших телевізійних подій року.
Відповідно, з огляду на таку значну аудиторію ціна на рекламу досягла рекордних показників: деякі ролики, за інформацією американських ЗМІ, продаються за вісім мільйонів доларів! Наприклад, минулого року за право транслювати свою рекламу у перерві Супербоулу рекламодавці мали заплатити приблизно сім мільйонів.
Варто також зазначити, що окрім плати безпосередньо за трансляцію ролика, рекламодавці витрачають ще й мільйони на їх створення, що, звісно, посилює тиск на окупність їхніх інвестицій. Однак для компанії, чий рекламний ролик для Супербоула досягає успіху, переваги можуть окупити витрати, адже вона значно збільшить продажі за рахунок залучення нових клієнтів, а також підвищення лояльності до бренду.
За словами виконавчого віце-президента з продажу реклами Fox Sports Марка Еванса, нинішній мікс рекламних категорій переважно включає звичних гравців: напої, закуски та снеки, технологічні та телекомунікаційні компанії. Але побільшає фармацевтичних компаній. Він також наголошує, що у більшості роликів буде акцент на штучному інтелекті.