Одна з клієнток Ощадбанку зіткнулася з проблемою під час оплати карткою в Інтернеті, попри продовження терміну її дії. Жінка не змогла поповнити рахунок мобільного зв’язку через сайт мобільного оператора.
"А в інтернеті не працюють! Довелося їхати міняти... Я не змогла навіть поповнити телефон на сайті Lifesell. Тому не пишіть, що картки повністю працюють, треба попереджати людей", — поділилася клієнтка.
Реакція Ощадбанку на проблему
У банку пояснили, що певні сайти можуть розпізнавати картки з продовженим терміном дії як недійсні, що й могло стати причиною проблеми. Представник фінустанови порадив користуватися мобільним застосунком Ощад для поповнення мобільного рахунку та здійснення інших платежів. Якщо ж виникає необхідність оплачувати через інші ресурси, без заміни картки на нову — не обійтися.
"Деякі сайти дійсно можуть розпізнавати такі картки як недійсні, та ви можете здійснювати оплати послуг в додатку Ощад. Якщо ж вам безпосередньо потрібно здійснювати платежі на інших ресурсах, в такому разі потрібно перезамовити нову картку", — зазначили в Ощадбанку.
Альтернативні способи поповнення
Ощадбанк також нагадав клієнтам, що поповнити рахунок мобільного можна не тільки через мобільний додаток, але й за допомогою чат-бота або через дзвінок до контакт-центру. Для цього в банку працює голосовий помічник Софія, яка допоможе виконати операцію дистанційно.
"Нашим клієнтам найзручніше поповнювати свій номер у застосунку "Мобільний Ощад". У розділі "Платежі" є опція "Поповнення мобільного", і там можна перерахувати гроші на будь-який український мобільний номер. Проте можуть бути ситуації, коли скористатись додатком для поповнення мобільного немає можливості. Тоді його можна поповнити через чат-бот чи просто дзвінком до контакт-центру", — повідомили в банку.