Обережно ПриватБанк! Клієнти залишаються без грошей після поповнення банкомату
Обережно ПриватБанк! Клієнти залишаються без грошей після поповнення банкомату
Джерело
25.10.2024
39

На гарячій лінії банку прийняли скаргу, але згодом повідомили – грошей не знайдено

На сайті Мінфіну клієнти компаній залишають правдиві відгуки щодо роботи різних компаній.

Так, під шквал невдоволення можуть потрапити поштові відділення та навіть банки. Не оминуло це і "ПриватБанк".

Судячи з кількості негативних відгуків, сервіс компанії бажає кращого. Блокування карток, перерахування коштів без відома клієнтів та не реагування на скарги. Але нещодавно фінансова установа "відзначилася" кілька разів.

Клієнтка банку скаржиться, що ще 23 вересня внесла до банкомату кругленьку суму, але на банківський рахунок вона не надійшла. На гарячій лінії банку ухвалили скаргу, але згодом повідомили  — грошей не знайдено. Жінку обурює, що замість розібратися, банк просто "морозить" її скаргу і радить звернутися повторно. Але й у цій ситуації стався "маленький" нюанс — повторно скаргу оператори фінустанови не приймають.