Вчені з’ясували, чому діти та дорослі по-різному сприймають час. У нещодавньому експерименті за участі 138 осіб, віком від 4 до понад 18 років, дослідники помітили, що діти оцінюють час за насиченістю подій. Їх поділили на три групи: дошкільнята (4-5 років), школярі (9-10 років) і дорослі. Учасникам демонстрували два відео по одній хвилині, але з різною динамічністю. Одне з відео показувало захопливі події: поліцейський рятував тварин та заарештовував злодія. Інше — було спокійним, без особливих подій. Після перегляду учасникам ставили запитання, яке з відео видалося довшим.
Результати виявили різницю: дошкільнята найчастіше вважали, що насичене подіями відео було тривалішим, а дорослі, навпаки, говорили, що воно промайнуло швидше, ніж друге. Вчені дійшли висновку, що переломний момент у сприйнятті часу настає близько семи років. Саме тоді діти починають засвоювати концепцію абсолютного часу і їхні оцінки стають більш об'єктивними.
Це дослідження показує, як з віком змінюється наше ставлення до часу: для дітей тривалість залежить від інтенсивності пережитого, тоді як дорослі оцінюють її об’єктивніше, не зважаючи на кількість подій.